Naše společnost se rovněž specializuje na přestavby benzínových vozidel na CNG. Vaše náklady na pohonné hmoty se sníží až o 60%. Jsou bezpečná a šetrná k životnímu prostředí. I po přestavbě můžete stále jezdit na původní palivo. Díky přídavným nádržím na CNG se zároveň zvýší i celkový dojezd vozidla.
Zajišťujeme komplexní služby v této oblasti:
Přestavba motorového vozidla na CNG je významný zásah do vozidla a je zcela nutné aby ji provedla firma, která tomuto oboru velmi dobře rozumí. Autoservis Fedor Auto se na přestavby CNG přímo specializuje. Od roku 1994 jsme již přestavěli velké množství vozidel. Můžete se podívat do galerie přestavěných vozů.
Pokud vás zajímá přestavba na CNG, tak nám napište údaje o vozidle do DOTAZNÍKU NA PŘESTAVBU a navhrneme vám případné možnosti přestavby vašeho vozu
Výrobce má více než 40ti letou tradici s výkonnými systémy na CNG. Jsme také akreditovaní dovozci zařízení ROMANO AUTOGAS.
Současné motory používají zejména přímé vstřikování paliva, které si výrobci označují vlastními názvy jako je FSI (Fuel Stratified Injection), TFSI (Turbo Fuel Stratified Injection), TSI (Turbocharged Stratified Injection) nebo třeba GDI (Gasoline Direct Injection), prakticky každý výrobce má pro tuto technologii své vlastní označení. Nové motory splňují přísnější emisní normy a mají i nižší spotřebu paliva.
Naše firma patří mezi nejlepší v České republice, které dovedou tyto motory přestavět. Současně udáváme i směr v tomto oboru.
Při průměrné hodnotě cen benzínu 34,50 Kč, CNG 25,- Kč a spotřebě 8 litrů benzínu a 5 kilo CNG jsou náklady na 1 km - 2,80 Kč u benzínu a 1,25 Kč u CNG.
Úspora provozu na CNG je tedy cca 1 Kč na 1 km
CNG je zemní plyn stlačený pod tlakem 20 a více (22, 25) MPa, což je přes 200 atmosfér. To může znít nebezpečně, ale systém CNG jako nová technologie podléhá mnohem přísnějším standardům než klasický palivový systém, takže je ve skutečnosti odolnější. Nádrže jsou po přestavbě vybaveny ventily, které brání přetlakování nebo výbuchu. Dalším aspektem jsou rozdílné fyzikální vlastnosti paliv – zemní plyn vzplane při cca 600°C, benzín už při cca 200°C. Kromě toho je zemní plyn lehčí než vzduch a při úniku se prostě rozptýlí, zatímco tekutá paliva zůstávají vyteklá na místě, kontaminují půdu a mohou způsobit požár.