Nyní můžou i majitelé vozů s naftovým motorem užívat výhod přestaveb na LPG a CNG. Nejedná se o nevratnou přestavbu motoru pouze na plyn, ale o přívstřik plynu do nafty. Dochází jednak k úspoře paliva, ale zaroveň i ke zvýšení výkonu motoru. Díky lepšímu spalování nafty jsou i nižší emise a zatížení DPF filtru.
Jsme držiteli schválení ministerstva dopravy na typové přestavby naftových motorů na duální pohon Nafta + LPG nebo CNG pro vozidla s řízenými vznětovými motory CommonRail kategorií M1, M2 a N1.
Systém STAG Diesel je alternativní palivový systém pro dieselové motory. Celý sytém je založený na moderních technických řešeních, které umožňují smíchání plynu se vzduchem a následně s naftou ve spalovacím prostoru. Řízení dávkování paliva je zajištěno pomocí snímače teploty výfukových plynů, snímače klepání a lambda sondy. Tyto snímače zajišťují maximální ochrana motoru před poškozením. Pokročilý algoritmus sekvenčního vstřikování a inovativní systém autoadaptace zajišťují správný poměr paliv v celém výkonovém rozsahu motoru a tím je zajištěn ekonomický provoz vozidla.
Přestavba nevyžaduje žádný nevratný zásah do motoru.
Duální palivový systém umožňuje efektivnějšího spalování motorové nafty a tím zlepšení jízdních vlastností. Při správné instalaci a naladění tohoto systému je možné dosáhnout výrazného zvýšení výkonu a točivého momentu v rozmezí 10% až 30% při současném snížení provozních nákladů.
(červená – více plynu, fialová – méně plynu, modrá – pouze nafta)
(červená – více plynu, zelená – méně plynu, modrá – pouze nafta)