Běžící motor vytváří ve sběrném sacím potrubí podtlak. Prostřednictvím hadice přivádějíci Flash Lube (do prostoru před sací ventily), je stejný podtlak vytvářen i ve skleněné kontrolní trubici dávkovací jednotky. Tok Flash Lube do skleněné kontrolní trubice je regulován pomocí regulátoru průtoku. Množství průtoku Flashlube Valve Saver je plně regulovatelné regulátorem průtoku. Pohyb regulátoru proti směru hodinových ručiček průtok Flash Lube zvýší. Po instalaci dávkovací jednotky nastavte míru průtoku na rychlost odkapávání od 1 do 2 kapek za minutu pro slabší motory a 2 až 4 kapky za minutu pro silnějsí motory. Teplota a podtlak mohou průtok ovlivnit.Proto doporučujeme seřídit dávkování, vždy na jaro a na zimu.
Podtlak vytvořený běžícím motorem kolísá během jízdy a viskozita Flashlube Valve Saver se mění v závisloti na teplotě. Kolísání průtoku během jízdy nemá větší vliv na provoz, protože Flashlube Valve Saver vytváří ochranný film s dlouhotrvajícím efektem. Přenastavte intenzitu průtoku po vašem prvním natankování LPG / benzínu.
Každých 50 ml zobrazených na zásobníku maziva Flashlube odpovídá 25 litrům paliva. Jakmile se motor zastaví podtlak ve skleněné kontrolní trubici může nasát malé množství Flashlube Valve Saver zpět do trubice. Toto není nic závažného a po znovunastartování motoru bude promazávání pokračovat. Nemusíte se obávat, jestliže použijete více Flashlube valve Saver pro první natankování po instalaci. Zrychlí to proces očištění a ochrany.